Jag vägrar ta bussen.

Bara för att det går att ta bussen enkelt så tänker jag icke göra det, bara så ni vet. Det är ett sätt att spara pengar varje månad - att ta cykeln! Det finns mycket cykelvägar här i örebro och bussarna går ofta så det är lätt att ta sig fram. Men att hålla tider, åka i en buss, nej det tycker jag inte om. Så min cykel rullar ganska mycket i Örebro!
Helg hemma nu i Katrineholm. Har funnits endel tid att spendera i hemstaden nu när vi inte har många föreläsningar. Det har gjorts 2 grupparbeten är så länge, och ett till blir det nu i veckan. Neoformisk, Semiotisk och nu blir det diskursanalys! Rätt intressant att arbeta i grupper som är slumpmässigt indelade. Tenta 2 Oktober så det gäller att börja ligga i pluggandet nu!
/Martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0