Fördomar mot Stockholmare? Om jag har!

Dagar som denna är så oerhört sköna. Gå upp vid åtta och bara sitta i soffan och läsa innan man tar bilen till tåget vid halv elva. Väl i Stockholm var det en kort gruppdiskussion med handledare i vårt arbete där vi ska granska ett medieföretags produktionsvillkor. Jag ska ta med mig fyra stockholmare till Katrineholms Kuriren. Det kan nog bli en upplevelse att få visa dem Katrineholm.
Kan ni tänka er vilket liv det blir när jag säger att vi ska från järnvägsstationen till Katrineholms Kuriren? Det är ju typ 600 meter, men dem är ju vana vid tunnelbana? Fördomar? Javisst! 
Ikväll drog jag med mig far min till gymmet och körde ett riktigt hårt pass. Då har man någon som man inte kan visa sig svagare för och pumpar därför allt. Bra va? 
/Viktor

Kommentarer
Postat av: Keso

Hahaha visst är det kul när man knäcker ens pappas självförtroende genom att ha vuxit om de stackarna ;) hihi

2009-09-02 @ 00:15:39
Postat av: Sandra

Förhoppningsvis kanske de uppskattar Katrineholm haha! ;P

2009-09-02 @ 20:22:13
URL: http://sandraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0