90 timmars pluggvecka.

90 timmar. Det är så många timmar som jag har pluggat under den senaste veckan. Idag var så sluttentan på kursen och i och med att den började tidigt fick jag åka hemifrån halv sex imorse. Inte konstigt att jag är trött? Om jag ska säga det själv så har jag all rätt att vara slut nu.
Kanske kan de här 90 timmarna också vara en av anledningarna till att jag inte skrivit så mycket i bloggen på sistone. Tid har helt enkelt saknats. En annan anledning är att den här bloggen ser ut som ******** *****. Men bättring är på väg. Imorgon bär det av till Martins place i Örebro. Gissa vem som ska uppträda om inte Promoe? Underbart!
Godnatt.
/Viktor

Kommentarer
Postat av: Tobias

Kan tänka mig att min kommande vecka kommer se ut ungefär lika dan :D

Inte taggad!

2009-09-25 @ 23:30:56
URL: http://aloof.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0