Studenlitteraturen ruinerar!

1500 kronor fattigare. Att gå på universitet kostar på. Klickade precis hem fem böcker på Adlibris.com. Känns inte direkt som någon rolig utgift, men ack så nödvändig... Skulle egentligen behövt böckerna till imorgon, men nu får jag dem inte fören på måndag. Attans! Dagen bestod av ett grupparbete där vi skulle granska en och samma artiklar i olika medier. Riktigt roligt faktiskt för jag hamnade i en underbar grupp med fyra personer, varav en namne på mitt efternamn – Högberg. Var en ganska soft dag, då jag inte började fören vid 13 och slutade vid 16 med en introduktion av biblioteket.

Nu måste jag fortsätta läsa föreläsningsmaterialet som jag ska ha plöjt igenom tills imorgon. 20 sidor på engelska och något liknande i en svensk bok. Tummen upp!

/Viktor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0