Sweet home Katrineholm

Under 18, snart 19 år har jag varit bosatt här i Katrineholm. Jag har funnit många vänner i den lilla staden och snart är det dags att packa väskorna och bosätta sig i Örebro. Det kommer bli en rejäl förändring i mitt liv vilket jag ser fram emot, men ändå är det jobbigt att lämna det man har i Katrineholm. Flera av mina vänner har flyttat till olika delar i Sverige för att fortsätta plugga eller göra lumpen, vissa blir kvar en stund till och vissa har inte planerat att flytta. Att lämna vänner och låta vänner åka är inte lätt, men det är något man måste göra för att kunna plugga det man själv vill. Om 5 dagar är det registrering på skolan och nervositeten blir snart väldigt svår att hantera. 

Ikväll ska ett gäng till Viktor för att ha roligt, och det kanske blir sista gången jag träffar alla i gänget på samma ställe någonsin. Känslan är konstig, men det försöker jag ignorera, för ikväll ska jag ha det väldigt roligt!

/Martin

Kommentarer
Postat av: Keso

Mig kommer ni sakna mest av alla <3

2009-08-21 @ 17:08:28
Postat av: Viktor och Martin

Vi kommer sakna alla lika mycket ;)

2009-08-22 @ 14:00:36
URL: http://plugglivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0