Möblerat rum, mycket saknas.

Igår bestämde jag mig för att gå upp lite extra tidigt för att ringa min bovärd som jag försökt få tag på i en vecka. Men inte hjälpte det, hon skulle återkomma klockan 15. Istället letade jag efter hennes Mail så jag kunde maila. Har hon inte tid att svara i telefon lär hon väl inte svara på mail, men jag skickade iväg ett mail med mina frågor. Och innan klockan 15, snarare någon timme innan så fick jag ett svar. Och med möblerad lägenhet menade hon att det fanns säng, bord, stol, fåtölj och lampor. Inget annat, så nu är det dags för mig att få tag på alla husgeråd jag behöver. Om två dagar ska jag på registrering och det börjar bli nervöst, och i helgen är det dags flytta. Det jag kommer hy i Örebro är ett rum på 15 kvadrat där jag ska dela kök och badrum med någon som jag troligen aldrig mött tidigare vilket är väldigt spännande. Kommer lägga upp bilder så fort jag flyttat in så ni får se hur jag kommer bo under ett tag framöver. Nu ska jag fortsätta skriva på min inköpslista.

/Martin

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-08-24 @ 23:11:44
URL: http://www.nogg.se/kind
Postat av: Kalle Kula även kallad Zlatan

<3

2009-08-24 @ 23:12:24
URL: http://www.nogg.se/kind

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0