Inte alltid roligt att packa.

Imorse när jag tittade ut över sydvästra Katrineholm kände jag lite ångest över att behöva flytta. Staden jag tillbringat hela mitt liv i ska jag nu flytta åt sidan. Under eftermiddagen har jag packat i långsam fart och just nu längtar jag inte till att behöva laga all mat, diska och tvätta, men jag vet att jag inte kommer ångra mitt beslut att flytta ifrån Katrineholm. Imorn åker jag med far till Örebro för att flytta in mina grejer och få lite ordning i mitt rum. Första studielånet kommer in på kontot på måndag då jag börjar skolan på riktigt, men innan måndag är det fest, och Adam Tensta uppträder! Hoppas att det blir en kanonlördag!

/Martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0