Första riktiga dagen.

Första riktiga dagen har gått bra. Gick upp rätt tidigt för att verkligen inte komma sent. Vissa kom dock sent precis som Viktor brukar göra och blev lite uttittade. Vi fick under "föreläsningen" veta vad vi kommer göra i kursen och vilka som ska lära ut åt oss. Det var inte jätte mycket viktig information, det viktigaste var att se vilka kursmaterial vi behöver. När jag sedan kom hem lagade jag Makaroner och köttbullar, för att sedan slänga iväg en beställning på 8 böcker, för 2.300 kronor. Inte så roligt när man precis fått sitt lån. Imorn börjar jag 13.15 så ingen större risk att försova sig. Ska ta och handla in lite mat imorn, så jag slipper äta makaroner 2 gånger imorn med.
/Martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0