Dagen efter, dagen före.

Det var inte lätt att ta cykeln ner till universitetet igår kväll. Lite nervöst cyklade jag ner för att dra in på skolans krog. Jag kom in i värmen och letade mig fort fram till en bar för att köpa en öl och sätta mig ner och lugna ner mig lite. Inte många minuter senare satte sig personer och var jättetrevliga, och man sitter inte ofta ensam vid ett bord. Nollorna söker kontakter och ser till att ingen känner sig utanför vilket är väldigt bra. Alla jag träffade igår var väldigt trevliga och roliga att snacka med. Eftersom att Johan inte kunde komma och att detta var första aktiviteten för mig så hade de flesta redan hittat någon att komma med, men det var en upplevelse att komma ensam, för man är ändå inte ensam där inne bland allt folk. Imorgon är första riktiga skoldagen och jag känner mig inte ett dugg nervös just nu, men det kanske kommer imorgon bitti..
/Martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0